Korang mesti suka yang ni juga...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

NEW ARRIVAL! JUBAH RIBEN ARISSA MENYERLAHKAN KEAYUAN GEGIRL DI PAGI RAYA. FREE HEADBAND 50 TERAWAL

NEW ARRIVAL! JUBAH RIBEN ARISSA MENYERLAHKAN KEAYUAN GEGIRL DI PAGI RAYA. FREE HEADBAND 50 TERAWAL
NEW ARRIVAL! JUBAH RIBEN ARISSA MENYERLAHKAN KEAYUAN GEGIRL DI PAGI RAYA. FREE HEADBAND 50 TERAWAL

Menu Produk Manjakuhappy

Ye Lebih mudah untuk memilih item dgn klik ikut kategori dibawahni...

Manjakuhappy Banner Manjakuhappy Banner Manjakuhappy Banner Manjakuhappy Banner Manjakuhappy Banner Manjakuhappy Banner Manjakuhappy Banner Manjakuhappy Banner Manjakuhappy Banner Manjakuhappy Banner Manjakuhappy Banner

Tuesday, November 12, 2013

SMART Nursing Cover Design terbaru saiz L

Mengapa nursing cover sangat diperlukan oleh ibu yang menyusukan bayi?
Susu ibu adalah susu terbaik untuk bayi. Ibu hendaklah memberi susu ibu kepada bayi sejurus selepas kelahiran secara eksklusif sehingga bayi berumur 6 bulan dan seterusnya sehingga berumur 2 tahun. Pemberian susu ibu kepada bayi pada masa yang tetap dan kerap dapat menggalakkan pengeluaran susu ibu. 

Apatah lagi sekiranya bayi menangis hendak menyusu terutama apabila anda berada di luar seperti pusat membeli belah, klinik atau hospital, di rumah kenduri, taman permainan atau di mana sahaja. Apabila berada dalam keadaan ini, ibu perlu mencari tempat penyusuan ataupun tempat tersorok untuk menyusu kerana tidak selesa menyusu di khalayak ramai. 

Malu atau tidak selesa tidak lagi menjadi penghalang anda untuk menyusukan bayi kerana nursing cover/breastfeeding shawl boleh menutupi daripada dilihat oleh orang ramai semasa penyusuan. Apa yang paling penting ibu berasa lebih yakin dan aurat juga terpelihara. 

Ciri-ciri dan kelebihan SMART Nursing Cover
1. Material cotton yang berkualiti serta corak yang eksklusif. Ringan dan mudah dibawa
2. Peek a boo window - lengkungan fleksibel memudahkan ibu melihat bayi yang sedang menyusu. Pastinya bayi anda lebih tenang ketika menyusu kerana mata bayi sentiasa dapat melihat ibu. Selain itu, peek-a-boo window ini membolehkan pengudaraan yang baik ketika bayi menyusu. Sudah tentu bayi lebih selesa ;)
3. Adjustable Neckstrap- Strap ini dipakaikan di leher ibu dan boleh dilaras mengikut saiz dan keselesaan ibu serta bayi. 
4. Terry Cloth Pocket- Tuala berpoket di sudut sebelah dalam nursing cover ini boleh digunakan untuk menyimpan nursing pads ataupun nipple cream ibu. Selain itu, ibu juga boleh mengelap mulut bayi selepas selesai penyusuan. 
5. Pouch bag- didatangkan dengan pouch bag untuk menyimpan semula nursing cover dan sangat mudah untuk dibawa ke mana-mana
6. Saiz- terdapat dua size iaitu size XL (34.5 inch x 26 inch) dan size L (30.5inch x 21.5 inch).

Saya harap nursing cover ini dapat membantu ibu memberikan penyusuan yang sempurna untuk si bayi. Ibu tidak lagi perlu tergesa-gesa untuk mencari nursing room ketika bayi tiba-tiba ingin menyusu. Dan yang paling utama, aurat ibu terpelihara serta menambah keyakinan ibu untuk menyusu di khalayak ramai. 


SMART Nursing Cover Exclusive SNC9 Turquoise Leaf (L)
Design: 
SNC9 Turquoise Leaf
Price: RM55


SMART Nursing Cover Exclusive SNC10 Green Heksagon (L)
Design: 
SNC10 Green Heksagon 
Price: RM55


SMART Nursing Cover Exclusive SNC11 Purple Ring (L)
Design: 
SNC11 Purple Ring
Price: RM55

1 comment:

rafizah said...

hi,nk tnye. masih ade stock utk :
SMART Nursing Cover Exclusive SNC10 Green Heksagon (L)
Design: SNC10 Green Heksagon
???

Click Older post to see more collections..

We have more than 1000 style of babykids fashion...click Older post to get more..

We Accept Payment by: